Submit your Entries Until 19/12/2025 & Save 10%

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1: Strategy

Συμμετοχή από φορείς, οργανισμούς, τουριστικές εταιρείες, συμβούλους επικοινωνίας, καταλύματα ή συνεργατικά σχήματα που δραστηριοποιούνται με στόχο την οργανική ανάπτυξη, τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και βιώσιμης επιχειρηματικότητας.

1.1 Strategic Investment / Partnerships / Development
1.2 Infrastructures’ Upgrade & Improvement
1.3 Initiatives to Engage Specific Audiences / Nationalities
1.4 Marketing/ Content Marketing Strategy
1.5 Online Strategy / SEO Strategy
1.6 Connecting Tourism with Other Sectors of the Greek Economy / Tourism & Agri-Food Sector/ Tourism & Culture
1.7 Environmental, Social & Governance (ESG) Initiatives
1.8 Other

Ενότητα 2: Destination Development Strategy

Συμμετοχή από φορείς, οργανισμούς, τουριστικές εταιρείες, καταλύματα ή συνεργατικά σχήματα που δραστηριοποιούνται για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας συνολικά σε έναν τουριστικό προορισμό για την ενίσχυση της υγιούς επιχειρηματικότητας.

2.1 Collaboration
Creation and Strengthening of collaboration between organizations and businesses.
2.2 Extended Season Strategy
2.3 Enrichment of the Destination’s Tourism Offering
2.4 Innovative Destination Management & Branding
2.5 Upgrade or and Creation of Visitor Areas at Airports, Ports, Marinas, Passenger Terminals

New Airport / Port / Marina / Train or Bus Station
2.6 Other*

Ενότητα 3: Hotel, Resorts, Yacht, Cruise, Health & Wellness Centers: Top Stay Experience

Συμμετοχή από καταλύματα φιλοξενίας, βίλες, yacht, σκάφη αναψυχής, κρουαζιερόπλοια, κέντρα υγείας και ευεξίας, που έχουν δημιουργήσει καινοτόμα προϊόντα προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες διαμονής στους επισκέπτες.

3.1 Boutique Hotel Experience
3.2 VIP & Luxury Experience
3.3 All-Inclusive Experience
3.4 All-Suite Experience
3.5 City Stay Experience
3.6 Business Hotel Experience
3.7 Resort Experience
3.8 Wellness & Mindfulness Experience
3.9 Design Stay Experience
3.10 Sports Stay Experience [NEW]
3.11 Adventure Activities Experience
3.12 Adults only Stay Experience
3.13 Eco Stay Experience
3.14 Heritage Hotel Experience
3.15 Spa & Treatments Experience [NEW]
3.16 Youth Hostel Experience
3.17 Pet Friendly Accommodation Experience
3.18 Greek fine Dining Experience
3.19 Estate & Farm Activities Experience
3.20 Fitness & Vitality Experience [NEW]
3.21 Family Stay Experience
3.22 Sea Sailing Experience
3.23 Wedding Venue & Stay Experience
3.24 Silver Friendly Hospitality (over 50s travelers) Experience
3.25 Digital Nomads Experience
3.26 Summer | Beach Hotel Experience
3.27 Mountain Hotel Experience | Lakeside Hotel Experience
3.28 Rooftop Experience

(restaurant, bar, brunch, special events, pool etc.)
3.29 Luxury Villa in Greece [NEW]
3.30 Glamping Experience [NEW]
3.31 Other*

Ενότητα 4: Innovation | Digital Innovation

Συμμετοχή από φορείς, οργανισμούς, καταλύματα, εταιρείες διαφήμισης, επικοινωνίας ή IT εταιρείες που έχουν δημιουργήσει καινοτόμες προτάσεις για τους επισκέπτες.

4.1 Innovative Concept
4.2 Innovative Product
4.3 Innovative Start-up
4.4 Other*

Ενότητα 5: Travel Companies & Services

Συμμετοχή από τουριστικά γραφεία, γραφεία οργάνωσης ταξιδίων και επισκέψεων, εταιρείες κρουαζιέρας, καταλύματα ή άλλες εταιρείες και φορείς που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και έχουν δημιουργήσει καινοτόμα προϊόντα ή προϊόντα διάδρασης των επισκεπτών.

5.1 Culture
Culture, Archeology, History, Folklore, Music.
5.2 Gastronomy, Wine Tourism
Wine tours, food tours, olive oil tours, gastronomy tours etc.
5.3 Sports & Adventure
5.4 Luxury Tour
5.5 Countryside (Nature Tourism)
5.6 Exhibitions| Conferences (MICE)
5.7 Sea: Yachting, Sailing, Diving
5.8 Cruise
5.9 Dark Tourism
5.10 Walking Tours
5.11 Agrotourism, Farming & Food Products Processing
5.12 Weddings, Honeymoon & Special Events Planning
5.13 Family Travel
5.14 Concierge Services
5.15 Mobility

Car, Vans, Buses, Boats, Airplanes.
5.16 Silver (over 50s travelers) Travel
5.17 Bespoke Tailor-Made Travel Experiences
5.18 Accessible Tourism
5.19 Pilgrimage Tourism
5.20 Other*

Ενότητα 6: Tourist Attractions & Events

Συμμετοχή από μουσεία, ιδρύματα, φορείς, οργανι- σμούς, Περιφέρειες, Δήμους, εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και οργάνωσης εκδηλώσεων, καταλύματα ή ιδιώτες που έχουν δημιουργήσει νέους επισκέψιμους χώρους έκθεσης πολιτισμού, καινοτόμες δράσεις σε μουσεία για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, Φεστιβάλ, Εκθέσεις, Αθλητικές ή άλλες οργανώσεις προσέλκυσης επισκεπτών.

6.1 New Museums & Visitable Cultural Sites
6.2 Cultural – Gastronomic Festivals & Exhibitions
6.3 Sports Events
6.4 Events

Music, Art, Science etc.
6.5 Theme Parks
Adventure, Aquarium, Naturalistic, Agricultural, Botanical Gardens, Art.
6.6 Visitor-Friendly Sites of Production & Processing
Wineries, Breweries, Dairies, Farms etc.
6.7 Other*

Ενότητα 7: Architecture & Design

Συμμετοχή από αρχιτεκτονικά γραφεία, interior designers, κατασκευαστικές εταιρείες, καταλύματα, yacht, σκάψη αναψυχής, κέντρα υγείας & ευεξίας.

7.1 Hotel / Resort / Villa / Yacht / Wellness Center Design
7.2 Hotel / Resort / Villa / Yacht / Wellness Center Renovation
7.3 Bioclimatic Building (for tourist infrastructure)
7.4 Historical Building’s Restoration
7.5 Lighting Design (for tourist infrastructure) [NEW]
7.6 Hotel / Resort / Villa / Yacht / Wellness Center Interior Decoration
7.7 Landscape Design (for tourist infrastructure)
7.8 Restaurant Design
7.9 Other*

Ενότητα 8: Tourism & Hospitality Services & Solutions

Συμμετοχή από εταιρείες διαχείρισης, επικοινωνίας, branding, εταιρείες συμβούλων, πωλήσεων ή ΙΤ που έχουν δημιουργήσει αποτελεσματικά και καινοτόμα προϊόντα ως προς τη διαχείριση καταλυμάτων και της εμπειρίας επισκεπτών.

8.1 Hotel, Resort, Villa & Yacht development, Μanagement & Consulting
8.2 Hotel Sales / Digital Hotel Sales Systems
8.3 Travel Loyalty Programs
8.4 Innovative Use of Technology
8.5 Best New Solution for tourism
8.6 Hotel / Trips Booking Systems
8.7 Digital Customer Experience Optimization Systems
8.8 Data Analytics and AI Systems
8.9 Human Resources, Talent Management & Training
8.10 Luxury Guest Amenities [NEW]
8.11 Luxury Guest Services (laundry, catering etc) [NEW]
8.12 Wellness Facilities & Design [NEW]
8.13 Integrated Marketing Campaign
8.14 Smart Hotel Systems
8.15 EV Charging Hotel
8.16 Travel guide / Travel magazine / Photography
/ Special Editions / Applications / Travel Blog / Travel Show
8.17 Research, Writing & Journalistic Project on Travel & Tourism
8.18 Event Organization / Fam & Press Trips / Special Events / Major Tourism Event
8.19 Best Villa Agency in Greece
8.20 Other*

Ενότητα 9: Sustainability

Εταιρείες, φορείς, οργανισμοί, ιδρύματα, καταλύματα, yacht, κρουαζιερόπλοια που μέσω του έργου τους επιδεικνύουν τα οφέλη της αποκατάστασης, της ανακύκλωσης, του φιλικού προς το περιβάλλον μετασχηματισμού και της ενσωμάτωσης της βιωσιμότητας στη στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων μέσω των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών*

9.1 Sustainable Tourism Development Project
9.2 Contribution to the Local Community Actions & Strengthening of Employment & Economy
9.3 Accessible Tourism Initiative
9.4 Actions in at least 4 of the 17 Global Sustainable Development Goals*
9.5 CSR Actions/ Corporate Social Responsibility Report
9.6 Online Training & Expertise Programs / Connecting Education & Labour Market
9.7 Protection Guests’ Safety / Protection – Staff’s Safety
9.8 Sustainable Product Adding Value to Hospitality

(innovative biodegradable products e.g. coffee capsules, water in paper packaging, etc.)
9.9 Innovative Zero Waste Approach – Initiative for Hospitality
9.10 Leading Climate Action Initiative [NEW]
9.11 Initiatives for Conserving Land and Marine Biodiversity [NEW]
9.12 Other*

*Μηδενική φτώχεια, μηδενική πείνα, υγεία και ευημερία, ποιοτική εκπαίδευση, ισότητα, καθαρό νερό και αποχέτευση, φθηνή και καθαρή ενέργεια, αξιοπρεπής εργασία & οικονομική ανάπτυξη, καινοτομία, λιγότερες ανισότητες, βιώσιμες κοινότητες, υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή, δράση για το κλίμα, ζωή στο νερό, ζωή στη στεριά, ειρήνη – δικαιοσύνη, συνεργασία για τους στόχους.

Ενότητα 10: Βrand Greece

Εταιρείες, φορείς, οργανισμοί, ιδρύματα, designers, καταλύματα, yacht, κρουαζιερόπλοια που εμπνέονται από την Ελλάδα και μέσω του έργου τους προάγουν και προβάλλουν την Ελληνική Ταυτότητα.

10.1 Greek Inspired Tourism Offering
10.2 Greek Inspired Gastronomy Restaurant
Highlighting local or special Greek cuisine.
10.3 Greek Food / Super Food product / Greek Beverage
10.4 Greek Inspired Product Design

Fashion, Object, Furniture, etc.
10.5 Greek Inspired Artifact – Souvenir Design
10.6 Shops (digital or physical) that promote Greek Premium Products
10.7 Other*

* Other
Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την Επιτροπή Αξιολόγησης και ο/η Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της Επιτροπής Αξιολόγησης. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία Other δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες.

Κορυφαία Βραβεία

Platinum Awards
Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Επιτροπή Αξιολόγησης, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη ενότητα. Το Platinum βραβείο λαμβάνει 10 πόντους.

Διακρίσεις

Gold – Silver – Bronze Βραβεία
Από τη βαθμολογία της Επιτροπής Αξιολόγησης αναδεικνύονται Gold, Silver ή Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Gold (Χρυσό):
Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από τον γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold. Το Gold βραβείο λαμβάνει 7 πόντους.

Silver (Αργυρό):
Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία. Το Silver βραβείο λαμβάνει 3 πόντους.

Bronze (Χάλκινο):
Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης όπως αυτός ορίζεται από το μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών. Το Bronze βραβείο λαμβάνει 1 πόντο.

Σημείωση 1:
Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με τη σύμφωνη γνώμη της Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων βραβείων.


Σημείωση 2:
Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με τη σύμφωνη γνώμη της Προέδρου, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία. Σημειώνεται ότι για την πιο αξιοκρατική αξιολόγηση των υποψηφίων, μπορεί να δημιουργηθούν υποκατηγορίες εφόσον σε μια κατηγορία υπάρχει ένας κρίσιμος αριθμός υποψηφιοτήτων. Στις υποκατηγορίες εντάσσονται υποψηφιότητες που μπορούν να ομαδοποιηθούν με βάση κάποιο κριτήριο από τα κριτήρια των βραβείων.